● neuvoo potilas- ja asiakaslakien soveltamiseen liittyvissä asioissa ● tiedottaaa asiakkaiden ja potilaiden oikeuksista ● kokoaa tietoa potilailta ja asiakkailta tulleista yhteydenotoista ● seuraa, miten asiakkaiden ja potilaiden oikeudet kehittyvät hyvinvointialueella ● auttaa muistutuksen tekemisessä ● neuvoo, miten muun muassa kantelu, oikaisuvaatimus ja potilasvahinkoilmoitus voidaan panna vireille toimivaltaisessa viranomaisessa
Olemme täällä sinua varten ja vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi.
Tutustutaan toisiimme
Oletko huolissasi kotona asuvan ikääntyneen läheisen hyvinvoinnista ja turvallisuudesta? Kohtaako läheisesi haasteita päivittäisissä kodin askareissa ja siivouksessa? Klikkaa ja täytä yhteydenottolomake, niin otamme sinuun pikaisesti yhteyttä keskustellaksemme tarpeistasi ja miten voimme auttaa.